|
دیدار از نمایشگاه در فضای مجازی یا با وقت قبلی
کرونا «زمستانه» گالری مژده را سرد و خلوت کرد
نمایشگاه نقاشی خط «زمستانه» با ارائه ۳۲ اثر از ۲۸ هنرمند به کیوریتوری کیارش یعقوبی تا روز جمعه ۹ اسفند در گالری مژده برپاست. این نمایشگاه نیز مثل سایر برنامهها و فعالیتهای هنری تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در سطح کشور قرار گرفته است.
به گزارش امتیاز؛ مژده طباطبایی، مدیر گالری مژده درباره این نمایشگاه گفت: «زمستانه» یک نمایشگاه گروهی خط نقاشی است و ما کوشش کردهایم از نسل خاصی از هنرمندان خط نقاش در این مجموعه استفاده کنیم. همواره در مجموعههای نمایشگاهی گالری مژده حضور اساتید پررنگ بوده است ولی ما در این مجموعه خواستیم آثار هنرمندان یک گروه سنی دیگر را به نمایش بگذاریم. ما احساس کردیم لازم است به این نسل توجه بیشتری شود و فرصتی در اختیار جوانترها قرار بگیرد تا بتوانند خودشان را بیشتر مطرح کنند.
طباطبایی افزود: این نمایشگاه شامل نقاشی خط در تکنیکها و ابعاد مختلف است. سه کار حجم هم داریم که در آن آثار هم از فرم خوشنویسی ایرانی استفاده شده است. در این نمایشگاه ۲۸ هنرمند شرکت کردهاند و ۳۲ اثر به نمایش است. موضوع نمایشگاه آزاد است و هر هنرمند با سبک و سیاق خودش کار کرده است. به اعتقاد من نمایشگاه «زمستانه» نمایشگاه بسیار متنوع و جذابی است.
مدیر گالری مژده درباره بازخوردها و میزان استقبال از نمایشگاه «زمستانه» بیان کرد: طبیعتاً به خاطر تعداد هنرمندان حاضر در نمایشگاه و نگاههای متفاوتی که در زمینه خط نقاشی عرضه شده است، انتظار استقبال عجیب و غریبی از این نمایشگاه داشتیم، اما متأسفانه افتتاح نمایشگاه همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور شد و ما بلافاصله شاهد ریزش مخاطبانمان شدیم، به طوریکه در روز افتتاحیه هم جمعیت کمتری به گالری آمدند. خیلی از بازدیدکنندگان با ماسک و وسایل پیشگیری از ابتلا به ویروس به نمایشگاه آمدند و خیلیها اصلاً نیامدند.
طباطبایی در ادامه گفت: ما از روز یکشنبه که قضیه شیوع ویروس کرونا رسمیتر شد، با توجه به هشدارهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، نمایشگاه را به صورت نیمه تعطیل درآوردیم. ما خودمان در گالری حضور داریم و از مخاطبین هم دعوت میکنیم که برای بازدید از نمایشگاه با وقت قبلی به گالری بیایند تا شاهد ازدحام جمعیت نباشیم. در کنار آن سعی کردهایم از اینستاگرام و فضای مجازی هم برای نمایش آثار استفاده کنیم.
مژده طباطبایی درباره تجربه ارائه آثار نمایشگاه در فضای مجازی گفت: من فکر میکنم ارائه آثار در فضای مجازی میتواند اتفاق جذابی باشد. کما اینکه ما در پویش خیریه «تنها نیستیم» از طریق اینستاگرام توانستیم فروش چشمگیری داشته باشیم. البته نمیدانم الآن مردم دل و دماغی برای خرید اثر دارند یا نه، چون جوی که الآن بین مردم بهوجود آمده آنقدر سنگین است که ما آنچنان انتظار نداریم که بخواهد خریدی در حوزه هنر صورت بگیرد. شرایط، شرایط خاصی است و همه مضطرب هستند.
طباطبایی احتمال تمدید نمایشگاه «زمستانه» را رد کرد و گفت: متأسفانه مجبور هستیم پرونده نمایشگاه «زمستانه» را روز جمعه نهم اسفندماه ببندیم، به دلیل اینکه معلوم نیست شرایط در هفته بعد چطور میشود و از طرفی هر چه به نوروز نزدیکتر میشویم مردم گرفتارتر و ذهنشان مغشوشتر میشود. با این وجود متأسفانه زحمتی که هفتهها و ماهها برای جمع کردن نمایشگاه کشیده شد، از نظر بازخورد جمعیت و مخاطب بدون حاصل ماند.
در نمایشگاه «زمستانه» آثاری از علیرضا آستانه، ساناز البرزی، ابراهیم الفت، علیرضا بابایی، محمد بزرگی، بهمن پناهی، پیمان پیروی، امید خاکباز، الهیار خوشبختی، افسانه درویش، بابک رشوند، هادی روشن ضمیر، بهروز زیندشتی، علیرضا سعادتمند، محیا طلوع کیان، عذرا عقیقی بخشایش، رضا عمادی، محمدرضا عموزاد، علی قاسمی، محسن کرمی، احمد مازادی، فریبا نصیریان، سعید نقاشیان، حسین نوروزی، امین هنامی و کیارش یعقوبی به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا نهم اسفند در گالری مژده به نشانی سعادتآباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷، واحد یک، با تعیین وقت قبلی میزبان علاقهمندان است.
فقدان شفافیت در سازوکار پخش فیلم و سریال خارجی در «ویاودی»ها
سازوکار نمایش فیلمها و سریالهای خارجی در سامانههای ویاودی، در حالی همچنان در هالهای از ابهام قرار دارد که برخی نشانهها، زنگ خطر شکلگیری انحصار در این فرآیند را به صدا درآورده است.
قوانین مربوط به فعالیت سامانههای ویاودی یا همان شبکههای عرضه اینترنتی و برخط محصولات صوتی و تصویری آنقدر غیرشفاف و مبهم است که نه فقط فعالان و ناظران این حوزه دچار سردرگمیهایی کرده که بستر پرابهامی را برای یکهتازی سوءاستفادهگران مهیا کردهاست.
این ابهام و نبود شفافیت تا جایی پیش رفت که چندی پیش تفاوت برداشت از مصداق عبارت کلی «صوت و تصویر فراگیر»، به نامهنگاری مستقیم دو رئیس قوه منجر شد تا شاید این سوال جوابی پیدا کند که بالاخره متولی نظارت و ساماندهی در این میدان کیست؟
در کنار سرفصلهای پرتعدادی که به بهانه این ابهام عمومی در این بحث قابل طرح است، ابهام در سازوکار دریافت امتیاز پخش فیلمها و سریالهای روز خارجی در ویاودیهای داخلی از مدتی قبل محل اعتراض گروهی از تهیهکنندگان سینما و اصحاب رسانه قرار گرفت. ابهامی که به نظر میرسد همچنان پابرجاست و بهنظر میرسد زمینهساز شکلگیری انحصارهایی نیز شده است.
یک مرور کوتاه؛ سیل چگونه به راه افتاد؟
ماجرا از «فرار از زندان» جدی شد. در سال ۸۸ سریال «فرار از زندان» اولین سریالی بود که خبر رسید به صورت کاملاً رسمی و قانونی قرار است وارد شبکه نمایش خانگی شود. پس از آن اما سریالی که خبر ورودش به نمایش خانگی تعجب همه را بهدنبال داشت، سریال «گمشدگان» (Lost) بود. این خبر آن قدر عجیب بود که گاردین نیز در گزارشی به تحلیل آن و چگونگی دریافت مجوز پخش گمشدگان(Lost) در ایران پرداخت.
محمدمهدی جعفری مدیرعامل وقت موسسه «قرن ۲۱» که مجوز پخش این مجموعه را دریافت کرده بود، آن زمان ادعا کرد که ما فریم به فریم این سریال را بررسی و اصلاح میکنیم تا هم جذابیت داستان حفظ شود و هم امکان پخش آن وجود داشته باشد. به غیر از چگونگی برطرف کردن مشکل پخش سریال در ایران، اما ابهام جدیتر چگونگی دریافت حق پخش این دست سریالها و فیلمهای خارجی در یک بستر کامل قانونی در داخل کشور بود که از همان روز نخست پاسخهای متعدد و بعضاً متناقضی به آن داده میشد.
در ابتدای ورود سیلوار فیلمها و سریالهای خارجی به عرصه نمایش خانگی اکثریت فیلمها توجهی به دریافت رایت از مالکان خارجی نمیکردند. فقط بنیاد سینمایی فارابی ادعا میکرد که رایت فیلمها را خریداری میکند و به این موضوع توجه ویژه دارد.
بعد از مدتی وزارت ارشاد در اقدامی بحث برانگیز شرکتهای پخش فیلم در نمایش خانگی را مجبور کرد تا رایت آنها را خریداری کنند. این اقدام بهرغم ظاهر قابل دفاعش از این منظر محل سوال بود که ایران معاهده برن را که مبنی بر پذیرش رعایت کپی رایت است، امضا نکرده و چنین اجباری عملا بدون هیچ پشتوانه حقوقی تبدیل به قانون شد. به تعبیر دیگر هیچ وقت یک شرکت خارجی نمیتواند چگونگی واگذاری امتیاز پخش فیلمش را در ایران پیگیری کند و این یعنی اجرایی شدن چنین قانونی در ایران، فقط میتوانست مقدمهای برای برخی سوءاستفادهها و ایجاد انحصار باشد.
خرید حق رایت یک فیلم خارجی چگونه است
کمپانیهای میجر یا اصلی هالیوود نمایندگانی در نقاط مختلف دنیا از جمله خاورمیانه دارند که رایت فیلمها را میفروشند. جالب است با توجه به تحریمهای مالی ایران، اکثر این کمپانیها در صورتی حقرایت فیلم خود را به نمایندگان خاورمیانه خود میفروشند که آن را در اختیار ایران قرار ندهند. حال با همه این اوضاع، وزارت ارشاد ادعا میکند که ما تنها به فیلمهایی مجوز پخش در شبکه نمایش خانگی و ویاودیها را میدهیم که رایت آن خریداری شده باشد.
شاید این دستور عجیب ارشاد را بتوان با دقت در یک واژه بهتر فهمید؛ ارشاد به دارندگان رایت فیلمهای خارجی «پروانه مالکیت اثر» میدهد. یعنی به طور مثال یک شرکت داخلی به واسطه فعالیت در بازار تهیه و توزیع فیلم و سریال خارجی و کسب مجوز توزیع فیلم در بازار داخلی، از نگاه ارشاد «مالک» اثری مانند «مرد عنکبوتی» محسوب میشود و این نمیتواند معنایی جز ایجاد انحصار در بازار داخلی داشته باشد.
تهیه رایت یک فیلم خارجی چه میزان هزینه دارد؟
حال اگر یک شرکت پخشکننده بخواهد مالک آثار گرانقیمت خارجی شود، چه قدر باید هزینه کند؟ هزینه خرید حق رایت در کشورهای مختلف متفاوت است. در ایران بیشترین عددی که برای خرید رایت یک فیلم به صورت رسمی بیان شده، در حدود پنج هزار دلار برای خرید حق پخش فیلم «انتقامجویان» از واسطهای در دبی بوده است. یعنی اگر دلار را ۱۳هزار تومان فرض کنیم، یک شرکت پخش با مبلغ ۶۵ میلیون تومان میتواند مالک یک فیلم بسیار پرهزینه مانند «انتقام جویان» در بازار داخلی شود!
البته محاسبه این اعداد و ارقام با فرض واقعی بودن «رایت فیلم» است! زیرا شما میتوانید با ایجاد یک شرکت صوری در ترکیه یا دبی بهعنوان نماینده شرکت میجر، حق پخش یک فیلم را رایگان خریداری کرده و مالک یک فیلم گرانقیمت خارجی شوید! جالب است وزارت ارشاد حق مالکیت یک فیلم را به شرکتی میدهد که زودتر اقدام به گرفتن مالکیت کرده باشد.
به عبارت دیگر، ارشاد فقط به یک پخشکننده مالکیت هر فیلم خارجی را میدهد. حالا اگر این پخشکننده بتواند با ارتباطی که با ارشاد برقرار میکند یک رانت ایجاد کند؛ عملا در آینده نزدیک، شاهد یک شبکه بسیار بسته و پیچیده رانتی در فرآیند مالکیت و توزیع فیلمها و سریالهای خارجی در کشور خواهیم بود.
ویاودیها کجای داستان هستند؟
در حال حاضر به دلیل این که VOD ها بازار اصلی شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دادهاند؛ مسئله نداشتن رایت فیلمهای خارجی نیز، برای آنها مطرح شده است. مسئلهای که با ادعای چندی پیش «نتفلیکس» مبنی بر دزدی کردن یکی از VODهای مطرح ایرانی از محصولات او، بسیار مورد توجه قرار گرفت.
در آن زمان مدیر یکی از بزرگترین پلتفرمهای VOD در ایران ادعا کرد که برای خرید رایت بیش از ۲۸۰۰ عنوان فیلم خارجی، حدود ۱.۳ میلیون دلار هزینه کرده است. البته این پلتفرم داخل خود بسیار بیشتر از این تعداد فیلم و محتوای خارجی دارد ولی با فرض درست بودن این تعداد فیلم و در صورتی که برای خرید رایت هر فیلم به جای ۵ هزار دلار، فقط هزار دلار هزینه کرده باشد، این VOD باید ۲.۸میلیون دلار برای خرید این تعداد محتوا هزینه میکرد.
دامنه ابهامات در این بحث به گستردگی دایره ادعاها است و به نوعی میتوان گفت شرایط فعلی فعالیت شرکتها و واسطهها در حوزه پخش آثار خارجی، آنقدر غیرشفاف است که تقریبا امکان صحتسنجی هیچ مدعایی وجود ندارد. اما شاید تأمل در یک سوال ساده برخی از ابهامها را لااقل در ذهن مخاطب برطرف کند؛ چگونه سازندگان فیلمی مانند «جوکر» درست در اوج نمایش این فیلم در سالنهای سینمایی دنیا، حاضر شدند حق رایت خود را به یک VOD ایرانی واگذار کنند!؟
طی ۲ماه ۲۰۰ میلیون متضرر شدیم!
خطر ورشکستگی سالنهای خصوصی تئاتر
مدیر سالن تئاتر مستقل تهران تأکید کرد که شرایط موجود برای فعالیت سالنهای خصوصی و گروههای تئاتری در صورت مناسب نشدن شرایط، منجر به ورشکستگی اقتصادی سالنها خواهد شد.
مصطفی کوشکی مدیر سالن تئاتر مستقل تهران که از جمله سالنهای فعال تئاتر خصوصی است، درباره شرایط پیش آمده برای فعالیت سالنهای خصوصی تئاتر به خبرگزاری مهر گفت: طی ۲ ماه گذشته ما در سالن خصوصی تئاتر مستقل تهران حدود ۲۰۰ میلیون تومان ضرر مالی داشتیم. در شرایط پیش آمده طی ماههای اخیر اکثر سالنهای خصوصی و همچنین گروههای تئاتری به ضرر دهی مالی رسیدهاند.
وی ادامه داد: البته تعطیلی پیش آمده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجتنابناپذیر بود و برای حفظ سلامت مردم است. در حال حاضر همه سالنها و گروههای تئاتر وارد چرخه ضرردهی مالی شدهاند که البته مبالغ هر کدام متفاوت است.
کوشکی اظهار کرد: در همین راستا بعنوان صنف تماشاخانههای خصوصی تهران جلسهای را با مدیرکل هنرهای نمایشی داریم تا در این جلسه چند مورد را مطرح کنیم. مدیر سالن تئاتر مستقل تهران با اشاره به نحوه نادرست اطلاعرسانی اداره کل هنرهای نمایشی درباره تعطیلی سالنها و فعالیتهای تئاتری به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: یکی از مواردی که در جلسه با مدیرکل هنرهای نمایشی مطرح میکنیم، این نحوه اطلاعرسانی است. نوع اعلام اداره کل هنرهای نمایشی مبتدیانه است که ما باید از طریق سایت فروش بلیت و بسته شدن فروش نمایشها مطلع شویم که فعالیتها تعطیل شده است. در حالی که کلاً ۲۰ سالن تئاتر داریم که میتوان از طریق نامهنگاری و حتی تماسهای تلفنی موارد و دلایل تعطیلی به سالنها اعلام شود.وی ادامه داد: نکته دیگری که قرار است با مدیرکل هنرهای نمایشی مطرح شود، بحث حمایت از سالنهای خصوصی تئاتر و کم کردن ضرر مالی سالنها و گروههای است. حداقل دولت میتواند بخشی از این ضرر مالی سالنها و گروهها را کم کند.کوشکی در پایان سخنان خود درباره روند فعالیت سالنهای خصوصی تئاتر از جمله سالن تئاتر مستقل تهران طی چند ماه اخیر و ضررهای مالی ایجاد شده به دلیل شرایط موجود، تأکید کرد: خیلی توان داشتم، اما ۲ تا نهایتاً ۳ ماه دیگر سالن تئاتر مستقل تهران میتواند در چنین شرایط بحرانی و با توجه به اینکه مکان سالن استیجاری است، به کار خود ادامه دهد و قطعاً توان بیشتری برای ادامه فعالیت نخواهیم داشت. آدم سرمایه داری نیستم و خانواده سرمایهداری هم ندارم که از من حمایت کنند. این شرایط برای اکثر سالنهای خصوصی تئاتر وجود دارد و اگر بهبود پیدا نکند منجر به یک ورشکستگی اقتصادی میشود.
اخبار
چینیها پرفروشترین فیلم سینمای روسیه را آنلاین تماشا میکنند
فیلم «پسر یک ثروتمند» که در روسیه به پرفروشترین فیلم تاریخ این کشور بدل شده، از طریق یک سرویس استریم مشهور چینی، در این کشور به صورت آنلاین ارایه میشود.
غول استریم چینی یعنی سرویس «آی کیو آی وی» (iQiyi) پرفروشترین فیلم روسی را بهصورت آنلاین در چین توزیع میکند.
«پسر یک ثروتمند» که برای نخستینبار در برلین در بازار فروش ظاهر شده در حال حاضر در روسیه به یک پدیده بدل شده است.
این فیلم به کارگردانی کلیم شیپنکو در روسیه با عنوان «خولوپ» به معنی «سرف» اکران شده و نام خود را به عنوان پرفروشترین فیلم روسی همه تاریخ در باکس آفیس این کشور ثبت کرده است. این فیلم که ۲۶ دسامبر ۲۰۱۹ یعنی آخرین روزهای سال پیش راهی پردهها شد تا کنون ۴۸ میلیون دلار فروش کرده است. این فیلم در آلمان، صربستان و بالتیک نیز ۱.۷ میلیون دلار فروخته است.
«پسر یک ثروتمند» داستان یک پسر پولدار است که یک زندگی ممتاز دارد. او در تلاش است تا رفتارش را اصلاح کند و باور میکند در قرن نوزدهم بهعنوان یک رعیت وابسته به زمین (سرف) زندگی میکند.
«سنترال پارتنرشیپ» اکنون بهدنبال فروش حق بازسازی این فیلم و معتقد است: هر فرهنگی چنین شخصیتهایی دارد. آنها بسیار قابل تشخیص هستند و میتوانند بهراحتی در هر مکان جغرافیایی دیده شوند.
این کمپانی حقوق فیلم را در بازار فیلم اروپا ارایه میکند.
این فیلم کلیم شیپنکو در تعطیلات سال نو ۲.۳۱۷ میلیارد روبل (۳۸ میلیون دلار) فروش کرد و رکورد «آواتار» جیمز کامرون را در این کشورشکست.
گریشا شخصیت اصلی این فیلم کار نمیکند و پول پدرش را در کلوپهای گران قیمت خرج میکند و به هیچ وجه احترامی برای مردم قایل نیست. او معنی توهین به یک زن یا پلیس را نمیفهمد. اما پس از یک مهمانی شام او تصادف میکند و حافظهاش را از دست میدهد. وقتی از خواب بیدار میشود میفهمد کت و شلوار و پولها و گوشی تلفنش نیست و همه افراد دو رو بر او اصرار دارند که سال ۱۸۶۰ است (یک سال قبل از لغو سیستم سرف در روسیه) و گریشا هم کارگر یک اصطبل است.
«خولوپ» شاید یک کمدی سفر در زمان محسوب شود، اما گریشا در واقع در یک آزمایش روانشناختی قرار گرفته و توسط دوربینهای بیشماری تحت مراقبت است. پدرش هم تیمی از بازیگران را استخدام کرده تا همراه یک روانشناس، پسرش را وادار کند تا به عنوان یک سرف زندگی کند تا یاد بگیرد با مردم چگونه رفتار کند. عشق را باور کند و در زندگی این همه عجله نداشته باشد.
با این فیلم در عین حال میتوان دریافت مردم روسیه در قرن نوزدهم چگونه زندگی میکردند. این فیلم همچنین طنزی از زندگی مدرن روسیه است و نقشی که پول و یک پدر ثروتمند در زندگی افراد بازی میکند.
تمهید حمایتی دفتر موسیقی ارشاد
برای جبران ضرر «کرونا» به کنسرتها
مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد بهدنبال تعطیلی تمامی برنامههای هنری کشور برای پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا، از همکاری این مجموعه جهت تسریع صدور مجوز کنسرتهای به تعویق افتاده خبر داد.
محمد الله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن قدردانی از هنرمندان و گروههایی که در جریان به تعویق افتادن کنسرتها، همکاری خوبی با دفتر موسیقی داشتهاند، گفت: پس از انتشار اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی تمامی برنامههای هنری و سینمایی کشور تا پایان هفته جاری به دلیل ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلاء به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه که با هماهنگی وزارت بهداشت صورت گرفته، طبیعی است که کنسرتهای موسیقی نیز از این قاعده مستثنا نبودند. این در حالی است که هنرمندان و گروههایی که در هفته پیش رو قرار بود کنسرتی را برگزار کنند، نهایت همکاری را در این مورد انجام دادند که من از همه این عزیزان قدردانی میکنم که در این اقدام پیشگیرانه همراهی ارزشمندی داشتند
وی درباره تمهیدات حمایتی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران خسارات احتمالی کنسرتهای به تعویق افتاده تصریح کرد: به طور عمده شرکتها و مؤسسات فعال بخش خصوصی مجری برگزاری کنسرتها در بخشهای مختلف هستند و دفتر موسیقی وزارت ارشاد به غیر از موارد نظارتی و صدور مجوز، نقشی در نحوه برنامهریزی و اجرای کنسرتها ندارد. از سویی با توجه به اینکه به تعویق افتادن کنسرتها ذیل اطلاعیه سراسری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مستقیم وزارت بهداشت بوده است، بنابراین تمهیدات حمایتی ما هم در راستای تسریع در صدور مجوز کنسرتهای به تعویق افتاده خواهد بود که در این زمینه دفتر موسیقی وزارت ارشاد بر حسب وظیفه خود در این زمینه نهایت همکاری را انجام خواهد داد تا در برگزاری تاریخ بعدی کنسرتهای به تعویق افتاده، مشکلی از ناحیه دفتر موسیقی وجود نداشته باشد.
جان کیوزک در حال مذاکره برای نقشآفرینی کنار جیکی سیمونز
در فیلمی که با تمرکز بر نقشه یک سرقت ساخته میشود، جان کیوزک در برابر جیکی سیمونز بازی میکند.
جان کیوزک در حال مذاکره است تا در تریلری که با تمرکز بر نقشه یک سرقت با عنوان «تنها طلوع خورشید من» ساخته میشود، بازی کند. این فیلم به کارگردانی مارک پالانسکی ساخته میشود و جیکی سیمونز بازیگر برنده اسکار نیز نقشآفرینی در آن را برعهده دارد.شرکت XYZ مسئولیت فروش بینالمللی این فیلم را در حال حاضر در بازار فیلم برلین بر عهده دارد.در این فیلم کیوزک نقش یکی از شخصیتهای یک زوج مشتاق اما بدعملکرد را ایفا میکند که سرقت از یک بانک را به عنوان یک حرکت غیرعادی در راستای بهبود ازدواجشان برنامهریزی میکنند. یک وضعیت گروگانگیری بسیار خشن شکل میگیرد و در طول آن شخصیت سیمونز که فردی است که برای مذاکره با گروگانگیرها فرستاده میشود و قبلاً مسئول بررسی قتلی بوده که به این دو نفر مربوط میشده، سع میکند رمز و راز شوکهکننده رابطه آنها را درک کند.
|
|
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4231/19170/74958
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4231/19170/74959
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4231/19170/74960
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4231/19170/74961
|
عناوین این صفحه
- کرونا «زمستانه» گالری مژده را سرد و خلوت کرد
- فقدان شفافیت در سازوکار پخش فیلم و سریال خارجی در «ویاودی»ها
- خطر ورشکستگی سالنهای خصوصی تئاتر
- اخبار