|
«امتیاز» از آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت گزارش داد؛
اعلام اسامی برترینهای جشنواره فیلم مقاومت
آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزیدگان خود را شناخت.
به گزارش امتیاز، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت که دقایقی پیش در برج میلاد تهران به ایستگاه پایانی رسید برگزیدگان این رویداد سینمایی را معرفی کرد.
نام برگزیدگان به شرح زیر است:
بخش مسابقه سینمای ایران
* برگزیدگان فیلم های سینمایی
لوح تقدیر + جایزه نقدی بهترین فیلمبردار: علیرضا زرین دست برای فیلم «سرو زیر آب»
تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگری+ جایزه نقدی بهترین بازیگر: ناصر بابائیان برای فیلم «دایان»:
تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه+ جایزه نقدی بهترین فیلمنامه: منیر قیدی و ارسلان امیری برای فیلم «ویلایی ها»
جایزه ویژه- تندیس و دیپلم افتخار + جایزه نقدی بهترین کارگردان: محمد علی باشه آهنگر برای فیلم «سرو زیر آب»
تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی+ جایزه نقدی بهترین کارگردان: بهرام توکلی برای فیلم «تنگه ابوقریب»
تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم + جایزه نقدی بهترین فیلم: سعید ملکان برای فیلم «تنگه ابوقریب»
* بخش فیلم های مستند ایران
لوح تقدیر + جایزه نقدی کارگردانی: محمد مهدی خالقی برای فیلم مستند «پسرم»
لوح تقدیر ویژه + جایزه نقدی کارگردانی: مصطفی اشراق برای فیلم مستند «بِیتُنا»
دیپلم افتخار برگزیده سوم + جایزه نقدی کارگردانی: محمد رضا امامقلی برای فیلم مستند «آقای نخست وزیر»
دیپلم افتخار برگزیده دوم+ جایزه نقدی کارگردانی: وحید فراهانی برای فیلم مستند «با صبر زندگی»
تندیس و دیپلم افتخار برگزیده اوّل+ جایزه نقدی کارگردانی: رضا فرهمند برای فیلم مستند «زنانی با گوشواره های باروتی »
بخش سینمای بین الملل
* برگزیدگان فیلم های سینمایی
تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه + جایزه نقدی : باسل الخطیب نویسنده فیلم سینمایی «پدر»
دیپلم افتخار بهترین کارگردانی+ جایزه نقدی: کیم دروژنین و اندری شالوپا کارگردانان فیلم «28 مرد پانفیلوو»
تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی + جایزه نقدی : آلوارو برچنر کارگردان «شب 12 ساله»
جایزه ویژه شامل تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم + جایزه نقدی: سعید ملکان تهیه کننده «تنگه ابوقریب»
تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم + جایزه نقدی : سیدمحمود رضوی تهیه کننده «ماجرای نیمروز »
* بخش روایت نو – فیلم های سینمایی
جایزه ویژه - تندیس و دیپلم افتخار+ جایزه نقدی : علی دهکردی بازیگر فیلم «دریاچه ماهی»
تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردان فیلم اول+ جایزه نقدی: منیر قیدی کارگردان «ویلایی ها»
* بخش جلوه گاه نور
جایزه ویژه- تندیس و دیپلم افتخار+ جایزه نقدی : محمد حسین مهدویان کارگردان «ماجرای نیمروز»
* بخش عماد مغنیه
جایزه بهترین فیلم+ جایزه نقدی : وحید فراهانی کارگردان «با صبر زندگی»
جایزه برگزیده دوم + جایزه نقدی : رضا فرهمند کارگردان «زنانی با گوشواره های باروتی »
* بخش بین الملل- فیلم های مستند
لوح تقدیر + جایزه نقدی : جرمی ویلیام کارگردان «بر روی لبه چاقو»
دیپلم افتخار برگزیده سوم + جایزه نقدی : خدیجه السلامی کارگردان «یمن،کودکان و جنگ»
دیپلم افتخار برگزیده دوم + جایزه نقدی : آقایان دن کوهن و مکس بلومنتال کارگردانان «کشتن غزه»
تندیس و دیپلم افتخار برگزیده اول + جایزه نقدی : رضا فرهمند کارگردان «زنانی با گوشواره های باروتی»
همزمان با جشنواره فیلم کره جنوبی در تهران؛
راههای تولید مشترک ایران و کره جنوبی بررسی شد
هیاتی متشکل از فیلمسازان، مدرسان و دستاندرکاران سینمای کره جنوبی در دیدار با مدیرعامل بنیاد سینمایی راههای همکاری سینمایی و تولید مشترک میان دو کشور را بررسی کردند.
به گزارش امتیاز، هیاتی متشکل از دست اندرکاران سینمای کرهای در حاشیه هفتمین جشنواره فیلم کره جنوبی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی با مدیرعامل، معاون بینالملل و مدیر امور تولید مشترک این بنیاد دیدار و گفتوگو کردند.
علیرضا تابش در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه گفتوگو با هیات کرهای پس از بازدید آنان از مراکز سینمایی ایرانی و تماشای آثار سینمای کشورمان اتفاق خوب و مبارکی است اظهار کرد: فارابی امسال وارد ۳۵ امین سال تاسیس خود می شود و این نهاد سینمایی در دو زمینه حمایت از تولید آثار سینمایی و معرفی سینمای ایران در عرصه جهانی بیشترین فعالیت را داشته است.
وی ادامه داد: در سالهای آغازین تاسیس بنیاد سینمایی فارابی، معاونت پشتیبانی تولید در این بنیاد تجهیزات لازم برای تولید را در اختیار گروههای فیلمسازی قرار میداد اما با توجه به روند دیجیتالی شدن سینما و فعالیت بخش خصوصی، نیاز به پشتیبانی در این بخش از سوی فارابی کمتر شد.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به کوچکسازی این بنیاد در چهار سال اخیر عنوان کرد: در مدت زمان حضور در مدیریت فارابی به همراه همکارانم به منظور کوچکسازی فارابی، معاونت پشتیبانی منحل شد و به جای این تشکیلات به دنبال راههای جدید برای تامین مالی پروژههای سینمایی هستیم.
تابش تصریح کرد: فلسلفه وجودی فارابی حمایت از سینمای ملی است و یکی از مصادیق این حمایتها به جز حمایت از استعدادهای خلاق در فیلمسازی، جستوجوی راههای جدید برای تامین مالی پروژههای سینمایی است.
وی افزود: تاسیس صندوق سینمایی در بورس به منظور خریداری سهام فیلمهای سینمایی از سوی مخاطبان و معرفی پروژههای سینمایی نیازمند به تامین هزینه تولید در فضای وب (کرادفاندینگ) و جذب سرمایه تولید این آثار از جمله فعالیتهایی است که این روزها در بنیاد سینمایی فارابی در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به معرفی سینمای ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جشنوارههای مهم آسیایی و جهانی گفت: در ۴ دهه اخیر با تلاش فیلمسازان، تهیهکنندگان، پخشکنندگان و بنیاد سینمایی فارابی، سینمای ایران در رسانهها و مجامع سینمایی جهان به خوبی معرفی شده است. در عین حال به رغم همه این تلاشها در عرصه بینالمللی، هنوز در دو حوزه تولید مشترک و ورود جدی سینمای ایران به بازارهای جهانی موفقیتهای لازم اتفاق نیفتاده است.
تابش عنوان کرد: در معاونت بینالملل بنیاد سینمایی فارابی، کارگروهی با هدف بررسی امکانات مربوط به تولید مشترک با دیگر کشورها تشکیل شده تا زمینههای تولیدات مشترک با کشورهای دیگر فراهم شود.
وی ادامه داد: در سازمان سینمایی و در شورای عالی بینالملل سینما، آییننامهای برای حمایت از فعالان پخش و توزیع بینالمللی سینمای ایران مصوب شده است و دولت در این بخش حمایتهایی را از فعالان بخش خصوصی خواهد داشت.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به حضور هیاتهای مختلف کرهای در سالهای اخیر در ایران در حاشیه جشنواره جهانی، ادامه داد: مذاکرات مختلفی با این گروهها انجام شده که هنوز به تولید مشترک میان دو کشور منجر نشده، اما همکاریهای جشنوارهای میان دو کشور در سطحی مناسب شکل گرفته است.
تابش با بیان اینکه گسترش همکاریهای سینمایی بین ایران و کره جنوبی اهمیت دارد تصریح کرد: این جلسه فرصتی است تا سینماگران دو کشور درباره تولید مشترک تبادل نظر کنند و برنامهریزیهایی شکل گیرد. همچنین علاقه خود را برای پخش فیلمهای ایرانی در تلویزیون و سینمای کره اعلام میکنیم.
در ادامه رائد فریدزاده معاون امور بینالملل بنیاد سینمایی فارابی نیز اظهار کرد: نگاه ویژهای به تولید مشترک در بنیاد سینمایی فارابی وجود دارد. سینمای حرفهای ایران سالانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ فیلم تولید میکند و از این منظر ایران جزء کشورهایی با تولید سینمایی بالا محسوب میشود.
معاون بینالملل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به گستردگی ژانر در سینمای ایران به موفقیت فیلمهای اجتماعی اشاره کرد و افزود: این آثار در سینمای ایران پر رنگ و جزء فیلمهای پرفروش محسوب میشوند. فریدزاده با اشاره به تولید مشترک یک انیمیشن بلند سینمایی بین ایران و کره جنوبی اظهار امیدواری کرد که این اثر تا یکسال آینده برای اکران آماده شود.
وی با اشاره به دیگر تجربیات تولید مشترک با کشورهای دیگر از بررسی فیلمنامههایی برای تولید مشترک با کشورهای فرانسه، آلمان، ترکیه، آمریکا، فنلاند، چک، آذربایجان و چین خبر داد.
معاون بینالملل بنیاد سینمایی فارابی همچنین عنوان کرد که اثری در ایران به تهیهکنندگی کشورهای فرانسه، سوئیس، لوکزامبورگ و لبنان به تولید رسیده و روند تولید مشترک این فیلم در حال پیگیری است.
فریدزاده درباره شناخت هیات کرهای از عباس کیارستمی و آثار کارگردانان سینمای ایران که در جشنوارههای جهانی به نمایش درآمدهاند گفت: این آثار بخشی از سینمای هنری محسوب میشوند. در عین حال در ایران سینماگرانی همچون اصغر فرهادی با ساخت آثار اجتماعی توجه جهانیان را با موفقیت در رویدادهایی همچون اسکار و برلین و... به خود جلب کرده و فیلمهایشان نیز جزء فیلمهای پرمخاطب سینمای ایران محسوب میشود.
معاون بینالملل بنیاد سینمایی فارابی همچنین درباره ایجاد فضای مشترک آموزشی و تبادل نظر میان ایران و کره جنوبی تاکید کرد: میتوان در حین انجام تولید فیلم مشترک به این خواستهها نیز جامه عمل پوشاند چرا که تولید مشترک هر فیلم فرمول از پیش تعیین شدهای ندارد و آموزش، تولید و توزیع و رسیدن به زبان مشترک فرهنگی میتواند همزمان اتفاق بیفتد.
مصطفی احمدی مدیر امور تولید مشترک در بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به حضور ایران در جشنواره و بازار فیلم بوسان، نیز اظهار کرد: فیلمهای ایرانی در جشنواره بوسان اقبال گستردهای در سالهای مختلف داشتهاند. یکی از این آثار «مارموز» بود که در سال گذشته در بخش رقابتی جشنواره بوسان به نمایش درآمد و این اثر کمدی چند روز دیگر در ایران اکران میشود.
وی تصریح کرد: همچنین سینماگران ایرانی در ادوار مختلف در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی داور بودهاند.
«سو ری مون» کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر، «سون ری ییم» کارگردان و فیلمنامه نویس، «آم تهوا» کارگردان و نویسنده، «چون هوان چنگ» کارگردان، «هان سون هی» تهیه کننده و پرفسور و دبیر دانشکده فیلم آسیایی بوسان در این جلسه با مدیران بنیاد سینمایی فارابی دیدار و گفت وگو کردند.
معرفی هیئت برگزاری و انتخاب سومین جایزه هنر معاصر ویستا
در حالیکه هنرمندان تا سی ام آذرماه جاری فرصت دارند پروپوزال های خود را تحویل دبیرخانه سومین جایزه هنر معاصر ویستا کنند، اعضای هیئت برگزاری و انتخاب آثار این رویداد معرفی شدند.
به گزارش امتیاز؛ بر اساس اعلام دبیرخانه، نازگل انصارنیا، پریسا پهلوان، حمید سورى ، رزیتا شرف جهان ، بهرنگ صمد زادگان و بهنام کامرانى در این دوره ایده های رسیده را بررسی و داوری خواهند کرد. گفتنی ست گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسایى و معرفى طرح هاى نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه ریزى اجرایى و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می کند. فراخوان سومین دوره جایزه 30 میلیون تومانی ویستا درباره معیارهایی اصلی این رویداد می گوید: ویستا مانند دوره هاى پیشین مى کوشد با تاکید بر ارزیابى فکر و ایده هاى معاصر هنر ، شرایطى را براى معرفى و اجراى فکر و اثر برتر فراهم نماید؛ ایده سازى و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفى است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه هاى زیباشناختى دنبال کرده است؛ هنرمندان پس از ارائه طرح و پروپوزال کتبى خویش ،که معیارهایى مانند معاصر بودن ، ارزش هاى تئوریک، اجرایى بودن و پتانسیل هاى فرهنگى را شامل مى شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح هاى خویش را براى اجرا توجیه کنند. موضوع در این دوره آزاد است و طرح هاى کوریتوریال نیز قابل طرح مى باشند. گفتنی ست آدرس سایت برای دریافت فرم فراخوان www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v1398 اعلام شده است.
اخبار
افتتاح جشنواره «کرالا» با فیلم اصغر فرهادی
«همه میدانند» به کارگردانی اصغر فرهادی بهعنوان فیلم افتتاحیه جشنواره «کرالا» انتخاب شد. فیلم سینمایی «همه میدانند» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم «کرالا» انتخاب شد.تریلر روانشناسانه «همه میدانند» محصول کشور اسپانیا ساخته اصغر فرهادی کارگردان تحسین شده ایرانی در بیست و سومین دوره جشنواره جهانی فیلم «کرالا» واقع در کشور هند به نمایش گذاشته میشود.«همه میدانند» که فیلم افتتاحیه جشنواره کن بود بهعنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم «کرالا» نیز انتخاب شده است.در فیلم «همه میدانند» خوزه لوئیس آلکائینه فیلمبردار کهنهکار اسپانیایی بهعنوان فیلمبردار حضور دارد. خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگران اسپانیایی برنده جایزه اسکار ستارههای این فیلم هستند. اصغر فرهادی که ۲ فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را کارگردانی کرده است، پیش از این فیلمهایش در جشنواره جهانی فیلم «کرالا» بارها به نمایش درآمدهاند. «درباره الی...» ساخته فرهادی جایزه قرقاول طلایی را از جشنواره فیلم «کرالا» در سال ۲۰۰۹ کسب کرده است. در بیست و سومین دوره جشنواره جهانی «کرالا»، فیلمهای «اتاق تاریک» (روحالله حجازی)، «حکایت دریا» (بهمن فرمانآرا) و «همچنان که میمردم» (مصطفی سیاری) از ایران در بخش مسابقه بینالملل حضور دارند. در جشنواره امسال همچنین فیلمهای «درساژ» پویا بادکوبه و «سه رخ» جعفر پناهی در بخش سینمای جهان حضور دارند.
در چند روز اخیر نیز اعلام شده بود که مجید مجیدی به عنوان رییس هیات داوران بخش مسابقه بینالملل جشنواره فیلم «کرالا» انتخاب شده است. بیست و سومین دوره جشنواره فیلم «کرالا» بین روزهای ۷ تا ۱۴ دسامبر (۱۶ تا ۲۳ آذر) در شهر تریواندروم ایالت کرالا واقع در کشور هند برگزار میشود.
پخش فصل دوم مجموعه تلویزیونی «بی قرار» از دوشنبه آغاز می شود
با پایان یافتن پخش خلاصه ای از فصل اول مجموعه «بی قرار»؛ از دوشنبه 12 آذر ماه فصل دوم و جدید این مجموعه تلویزیونی روانه آنتن می شود.
پخش خلاصه ای از مجموعه تلویزیونی «بیقرار» به تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام که از دوشنبه؛ پنجم آذرماه آغاز شده بود؛ یکشنبه (11 آذر ماه) پایان می یابد و علاقمندان به دیدن مجموعه های تلویزیونی اولین قسمت از فصل دوم این مجموعه را از دوشنبه (12 آذر) می توانند پیگیری کنند.
این سریال پربازیگر که در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفته است؛ از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 روانه آنتن می شود و بازپخش آن نیز ساعت 1:45 بامداد، 12:15 و 16:15 خواهد بود.
«بی قرار» زندگی زنی به نام رعنا را روایت میکند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه میشود همه زندگی خود را از دست داده است. او که میخواهد زندگیاش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، میرود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد میرسد و دنبال نشانهای از کودکی که اینک پنج ساله شده، میگردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم میزند.
لاله اسکندری، سارا خویینیها، محمدرضا شریفینیا، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقیپور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقیراد، سعید محیط، هادی فراهانی، همراه با هنرمندان خردسال فاطمه دقاقی و حامی فراهانی بازیگرانی هستند که در این مجموعه 28 قسمتی به ایفای نقش پرداختهاند.
دستورالعملی برای مشهور شدن!
برنامه «من و شما» شبکه شما دچار حاشیه ای شد که شاید نتوان به درستی مشخص کرد اتفاقات آن کاملا اتفاقی بود و یا چیدمانی برای بر سر زبان افتادن!
عصر جمعه نهم آذر مسعود فراستی در برنامه زنده تلویزیونی «من و شما» که با اجرای آرش ظلی پور از شبکه شما پخش می شود حضور یافت و درباره کمدی های ضعیف سینمایی سخن گفت، اما در میانه برنامه بحث به جایی کشید که ناگهان فضای گفتگو میان مجری و فراستی تند شد و دیری نپایید که فراستی گفت «من به احترام مخاطبان برنامه جمله ام را تمام می کنم» و بعد از این جمله برنامه آن را ترک کرد.
اما این اولین حاشیه برنامه «من و شما» نیست و پیش از این هم بخش هایی از قسمت های مختلف این برنامه دست به دست چرخیده است که در آنها بیشتر به حواشی هنرمندان اشاره شده و می توان گفت این برنامه با همین حاشیه ها از ازدواج و خواستگاری یک مجری گرفته تا سوپراستار بودن و نبودن یک بازیگر و حتی مسایلی که شاید گوینده های آنها تنها در همین برنامه مطرح می کنند، به شهرت رسیده است.
با چنین شناختی که از برنامه «من و شما» و تیم تولید آن وجود دارد می توان نگاهی متفاوت به اتفاق امروز داشت و شاید این ابهام در ذهن مخاطبان ایجاد شود که شاید همه این اتفاقات چیدمانی از پیش تعیین شده بوده است تا باز هم نام این برنامه سر زبان ها بیفتد!
کسانی که مسعود فراستی را می شناسند می دانند که او منتقدی است که در برخورد با فیلم ها و هنرمندان زبان تند و تیزی دارد و با کلمات بسیار خاص به آنها می تازد و در بحث های تند و جنجالی به اصطلاح کم که نمی آورد بلکه دست پیش را دارد پس با چنین پیشینه ای ترک ناگهانی استودیو توسط وی نیز سوال برانگیز بود.
فراستی در برنامه، فیلم های کمدی از جمله «هزارپا» و «لس آنجلس» و «آمپول» را نقد می کند و می گوید این فیلم ها جامعه را به عقب می رانند و مبتذل هستند و مجری به جای چالش بر سر محتوای فیلم ها یا نقد فراستی به دفاع از مخاطبان فیلم می پردازد و ادامه حرفش به اینجا می رسد که فراستی «خوشگل» حرف می زند و بعد سوالی درباره «تنگه ابوقریب» می پرسد. سپس فراستی می گوید قرار است در این برنامه از سینمای کمدی صحبت کند که بحثی کمک کننده است و مجری برنامه در همین جا با سوال دیگری می پرسد که «چرا فکر می کنید حرف های شما به سینما کمک می کند و چه اتفاقی از اولین برنامه «هفت» تا امروز رخ داده است؟» این جدال لفظی تا دقایقی ادامه پیدا می کند تا اینکه فراستی بحث را ناتمام گذاشته و برنامه را ترک می کند و همانطور که گفته شد این ذهنیت را پیش می آورد که چقدر همین گفتگوی چالشی با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده طراحی شده است تا باز هم به شهرت این برنامه کمک کند. البته که شاید در هاردتاک های جهانی این قبیل کارها (بدون برنامه ریزی یا با برنامه ریزی) هنوز جذابیت و غافلگیری خود را داشته باشد اما اینجا و با این نوع اجرای برنامه اولین کسی که در مظان اتهام قرار می گیرد خود برنامه است.
ولی بحث ما در این مقال بیشتر متمرکز به این موضوع است که تلویزیون به عنوان عمومی ترین رسانه در ایران قرارست چه الگویی از مجری و پرسشگر به مخاطب ارایه دهد و رفتار مجریان این رسانه تا چه اندازه می تواند وجهه دیگر شاغلان در این حرفه بیرون از تلویزیون را مخدوش کند. آیا مخاطبی که امروز به تماشای این برنامه نشست با خود فکر می کند هر پرسشگر، مجری و نماینده رسانه ای فردی شبیه مجری این برنامه است؟
ممکن است این برنامه سعی داشته باشد یک هاردتاک باشد و اصلا همان حواشی برایش مهم باشد و یا ممکن است مجری برنامه بخواهد با سوالات و نحوه پرسشگری خود شهرتی برای خود دست و پا کند ولی هیچ یک از اینها دلیل نمی شود که مجری رفتار رسمی و دیسیپلین یک پرسشگر را رعایت نکند.
باز هم تاکید می شود که اولین لطمه این نوع اجرا و سوال پرسیدن برای صنف رسانه است زیرا مخاطب که مجری را در مقام یک فرد رسانه ای، خبرنگار و پرسشگر می بیند با خود فکر می کند همه صاحبان این شغل چنین رفتاری دارند. دومین آسیب برای رسانه ملی است که مدیرانش داعیه آموزش و تربیت مخاطب را دارند.
امید می رود این اتفاق که با توبیخ عوامل از سوی مدیر شبکه شما همراه شد، فرصتی باشد تا دست اندرکاران رسانه ملی باردیگر به وظیفه و رسالت سنگینی که بر دوش دارند دقت کرده و این رسانه را که قرار است بزرگترین دانشگاه در کشورمان باشد، قربانی حب و بغض های شخصی و یا تلاش برای دیده شدن بیشتر و یا درآمد بیشتر و رقابت های بین فردی نکنند.
توبیخ عوامل و مجری برنامه «من و شما»
عوامل و مجری برنامه «من و شما» به دلیل اتفاقاتی که در این برنامه تلویزیونی با حضور مسعود فراستی رخ داد، از سوی مدیر شبکه شما توبیخ شدند.محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتی که جمعه نهم آذر در برنامه تلویزیونی «من و شما» رخ داد، عوامل این برنامه از جمله آرش ظلیپور مجری «من و شما» را توبیخ و به دلیل مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.در این برنامه که روی آنتن رفت جدال لفظی بین آرش ظلی پور مجری برنامه با مسعود فراستی منتقد سینما و نحوه برخورد و ادبیات این مجری باعث شد فراستی برنامه را ترک کند.
|
|
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/3930/15718/59151
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/3930/15718/59152
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/3930/15718/59153
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/3930/15718/59154
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/3930/15718/59155
|
عناوین این صفحه
- اعلام اسامی برترینهای جشنواره فیلم مقاومت
- راههای تولید مشترک ایران و کره جنوبی بررسی شد
- معرفی هیئت برگزاری و انتخاب سومین جایزه هنر معاصر ویستا
- اخبار
- دستورالعملی برای مشهور شدن!