|
دعاى روز بیست و دوم ماه رمضان
اَللّـهُمَّ افْتَحْ لى فیهِ اَبْوابَ فَضْلِکَ، وَاَنْزِلْ عَلَىَّ فیهِ بَرَکاتِکَ، وَوَفِّقْنى فیهِ لِمُوجِباتِ مَرْضاتِکَ، وَاَسْکِنّى فیهِ بُحْبُوحاتِ جَنّاتِکَ، یا مُجیبَ دَعْوَةِ الْمُضْطَرّینَ
خدایا باز کن برویم در این ماه درهاى فضلت را و برکاتت را در آن بر من نازل فرما و موفقم دار در آن به موجبات خشنودیت و مسکنم ده در آن وسطهاى بهشتت اى اجابت کننده دعاى درماندگان
پرویز بهرام، دوبلور سینما و تلویزیون درگذشت؛
بدرود صدای ماندگار دوبله ایران
پرویز بهرام، گوینده و دوبلور سرشناس سینما و تلویزیون، پس از دورهای بیماری روز گذشته و در ۸۶ سالگی در منزلش دار فانی را وداع گفت. پرویز بهرام راوی بسیاری از فیلمهای مستند به ویژه مستندهای حیات وحش بود.
پرویز بهرام سالها دچار بیماری سرطان بود و هفتههای گذشته را در بیمارستان سپری کرد.
پرویز بهرام در سال ۱۳۱۲ در تهران متولد شد و تحصیلات خود را در رشته حقوق به پایان برد. آقای بهرام که وکیل دادگستری بود، سالها در زمینه درگیریهای حقوقی مربوط به حق مولف فعالیت داشت.
او از ابتدای دهه ۱۳۳۰ فعالیت گویندگی خود را آغاز کرد و در کنار آن به بازی در تئاتر هم میپرداخت.
او از هنرجویان هنرستان هنرپیشگی با مدیریت مهدی فروغ و مهدی نامدار بود و چهرههای سرشناسی چون جمشید لایق، بیژن مفید، فهیمه راستکار، علی نصیریان و جعفر والی از همکلاسان او بودند.
با آنکه او شخصیتهای اصلی بسیاری از فیلمها و سریالهای ایران و خارجی را دوبله کرده بود، اما او بیشتر با صدایش در مستندهایی که از تلویزیون ایران پخش میشد، شناخته شده بود.
سریال مستند جاده ابریشم مشهورترین کاری بود که با روایت پرویز بهرام پخش شده است.
همچنین صدای او بر روی شخصیت امیرکبیر با بازی ناصر ملک مطیعی در سریال سلطان صاحبقران، ساخته علی حاتمی از شناختهشدهترین آثار صداپیشگی او در پیش از انقلاب ایران است.
او یک بار دیگر در فیلم «ناصرالدین شاه، آکتور سینما» ساخته محسن مخملباف که در سال ۱۳۷۰ ساخته شد، شخصیت امیرکبیر - و در بخشهایی نقش ملیجک- را دوبله کرد.
دوبله شخصیت «ژان والژان» در سریال بینوایان و لارنس الیویه در فیلمهای هنری پنجم و اتللو از مشهوترین آثاری است که با صدای او در ایران به نمایش در آمده است.
بهرام کار دوبله را از اواخر دهه بیست از طریق ملاقاتی که با لطیفپور و جعفر والی که از دوستان وی بودند و حضور در دوبله فیلم ایتالیایی هنرپیشه شروع کرد.
فروش ۱۰۵ میلیون دلاری «علاءالدین» در ۴ روز اول
به نقل از ورایتی، تعطیلات هفته در آمریکا به مناسبت روز یادبود این آخر هفته ۴ روزه بود و با نمایش و فروش فیلم «علاءالدین» ششمین روز یادبود پرفروش در تاریخ آمریکا رقم خورد. سال ۲۰۰۷ «دزدان دریایی کارائیب: پایان دنیا» با فروش ۱۳۹ میلیون دلاری در ۴ روز ظاهر شده بود.
در عین حال علاءالدین در همین مدت ۱۲۱ میلیون دلار نیز با فروش در ۵۶ بازار بینالمللی کسب کرد.
در حالی که پیش بینی میشد این فیلم در بازار داخلی آمریکا در سه روز اول افتتاحیهاش بین ۷۵ تا ۸۵ میلیون دلار فروش کند، این فیلم ۸۶.۱ میلیون دلار فروش کرد.
این فیلم نسخه زنده انیمیشن سال ۱۹۹۲ دیزنی است که ۵۰۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرده بود.
در این فیلم که با بازیگران غیرآمریکایی ساخته شده و تنها ویل اسمیت در نقش جینی آمریکایی است، منا مسعود در نقش علاءالدین بازی کرده است. نائومی اسکات نیز بازیگر نقش جاسمین است و مروان کنزاری در نقش جعفر بازی کرده است.
این فیلم را گای ریچی کارگردانی کرده است.
در حالی که بیشتر آنهایی که فیلم را تماشا کردهاند از آن لذت بردهاند، ۲۲ درصد گفتهاند میخواهند فیلم را دوباره در سینما ببینند. سال پیش «سولو: یک داستان جنگ ستارهای» در این تعطیلات ۴ روزه ۱۰۳ میلیون دلار فروخته بود. اما بیشترین آمار مربوط به فروش در تعطیلات روز یادبود مربوط به «سریع و خشمگین ۶» در سال ۲۰۱۳ است که ۳۱۴ میلیون دلار فروخت.
این هفته دومین فیلم پرفروش «جان ویک: فصل ۳» بود که با فروش ۳۰.۵ میلیون دلار پس از افتتاحیه پرفروش ۵۶.۸ میلیون دلاری خود، فروخت و فروشش در آمریکا را به ۱۰۷ میلیون دلار رساند.
«انتقامجویان: پایان بازی» دیگر فیلم دیزنی نیز جایگاه سوم را با فروش ۲۲ میلیون دلاری کسب کرد و فروشش را به ۸۰۳ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا رساند.
«پوکمون کارآگاه پیکاچو» محصول برادران وارنر نیز جایگاه چهارم را با فروش ۱۷ میلیون دلاری در این تعطیلات کسب کرد تا مجموع فروشش را به ۱۲۰ میلیون دلار برساند.
در سال ۲۰۱۹ بازار فیلم آمریکا تا پایان تعطیلات یادبود ۴.۳۴ میلیارد دلار فروش کرده که ۱۰ درصد کمتر از سال پیش همین موقع است.
«علاءالدین» سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ در روزهای افتتاحیه است که پس از فروش ۳۵۷ میلیون دلاری «انتقام جویان: پایان بازی» و «کاپیتان مارول» با فروش ۱۵۳ میلیون دلار قرار میگیرد.
سکانس پایانی سریال امام علی (ع) چرا به دریا رسید؟
محمد بیکزاده، تهیهکننده سریال «امام علی» میگوید، پایان این مجموعه تلویزیونی، چیزی نبود که ساخته شد.
سریال امام علی (ع) به کارگردانی داود میرباقری در سالهای ۱۳۷۵ و ۱۳۷۶ از شبکه یک سیما پخش شد.
سکانس پایانی سریال امام علی(ع) پس از نمایش سکانس شهادت آن حضرت، نمایی از رد پایی بود که کنار دریا و روی شنهای ساحل به جا مانده بود. محمد بیکزاده، تهیهکننده سریال امام علی(ع) در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدا سکانس پایانی سریال همین شکل بوده است یا نه، گفت: «پایان سریال در فیلمنامه داود میرباقری، طور دیگری جمع میشد ولی به دلیل تمام شدن بودجهمان ناچار شدیم پلان پایانی را برای تمثیل دریای علم حضرت علی (ع)، کنار دریا بگیریم.»
او در ادامه توضیح داد: «فکر میکنم بیست، سی میلیون نیاز داشتیم تا آن چیزی را که داود نوشته بود، بسازیم ولی چون مدیران تلویزیون تغییر کرده بودند، نتوانستیم این بودجه را تامین کنیم.»
تهیهکننده سریال امام علی (ع) همچنین معتقد است: «با توجه به بضاعت و امکانات آن زمان، سکانسهای مربوط به کوفه و مسجد خیلی خوب ساخته شده است. اما اگر امروز بود، امکانات تکنولوژیک بیشتری داشتیم و قطعا دستمان بازتر بود.»
دلیل حذف موسیقی تیتراژ سریال «امام علی» در پخش مجدد آن؟
بیشک صدای صدیق تعریف روی سریال «امام علی (ع)» یکی از اتفاقات ویژه این مجموعه بود که با همکاری فرهاد فخرالدینی به بخشی از تاریخ موسیقی ایران تبدیل شد. اما چندی است که در پخش مجدد این سریال، تیتراژ آن حذف شده است.
صدیق تعریف با ابراز نگرانی از شرایط حاضر در موسیقی کشور و گرایش مردم به کارهای سطحی و نازل، به حذف تیتراژ سریال «امام علی» در پخش مجدد آن اشاره کرد و گفت: «شما اگر بیننده سریال «امام علی» باشید، متوجه یک اتفاق عجیب در پخش مجدد آن میشوید. شاید باورتان نشود اما این روزها شنیدهام که تیتراژ این سریال را که بخش جداناپذیری از این مجموعه است، از ابتدای سریال حذف کردهاند.»
وی در پاسخ به علت حذف این اثر موسیقی از سریال «امام علی» گفت: «من هم نمیدانم چرا این اتفاق رخ داده است. حتی این تیتراژ را از ابتدای سریال که در شبکه خانگی توسط شرکت سروش پخش شده است، حذف کردهاند. نمیدانم دلیلش چیست و علاقهمند هستم مقامی مسئول پاسخگوی این سوال باشد.»
کاظم راست گفتار:
صاحبان پولهای کثیف سینما را از آن خود کردهاند
کاظم راست گفتار تهیهکننده و کارگردان سینما با اشاره به شرایط این روزهای سینمای ایران گفت: متأسفانه سینما نیز در کنار دیگر بخشهای کشور دچار بحران اقتصادی شده است که این مساله خود سبب شده بحث تولید در سینما با مشکلاتی همراه شود. وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در حوزه سینما توان تولید ندارد، بیان کرد: به عنوان مثال مدتها است که پروانه ساخت فیلم سینمایی «مستقیم جهنم» را دریافت کردهام، این فیلم آماده تولید است اما به دلیل نبود سرمایهگذار نمیتوانیم در این زمینه ورود پیدا کنیم. این کارگردان تاکید کرد: در واقع افزایش فزاینده تورم و بیثبات بودن بازار اقتصاد، شرایط را برای بخش خصوصی سخت کرده است به گونهای که ساخت یک فیلم سینمایی نسبت به قبل بسیار پرهزینه تمام میشود. البته یکی از علتهای افزایش هزینه ساخت فیلم در سینما، حضور سرمایهگذارانی است که پولهایی را وارد سینما کردند تا بتوانند برای خود در سینما اعتبار کسب کنند.وی توضیح داد: این کسب اعتبار در سینما با افزایش غیرمتعارف دستمزد به برخی از بازیگران همراه شد و در نهایت سینما و سوپراستارها را در انحصار خود قرار دادند. نباید فراموش کرد که مردم برای دیدن بازیگر به سینما میروند و اگر فیلمی بازیگری شناختهشده نداشته باشد آن فیلم معمولاً فروش نمیکند و افزایش دستمزد این بازیگران شناختهشده سبب شده تا بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان نتوانند از بازیگران سرشناس برای فیلمهای خود استفاده کنند. کارگردان فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» ادامه داد: متأسفانه دولت هم باوجود اینکه بارها گفته حامی فرهنگ و هنر است، هیچ کاری در این زمینه انجام نداده است و هیچ حمایتی از فرهنگ و هنر در ایران نمیشود. شاید یک سری آدمهای خاص که بضاعت فرهنگی خاصی نیز ندارند مورد حمایت قرار گیرند، اما حمایت از فرهنگ و هنر اولویت مدیران دولتی نبوده است. راست گفتار در پایان گفت: در چنین شرایطی است که افرادی به سینما راه پیدا میکنند که با استفاده از پولهای کثیف سینما را از آن خود میکنند و دولت هم هیچ نظارتی در این زمینه ندارد. در چنین شرایطی فضایی پیش میآید که بسیاری از کسانی که کارشان سینما است نمیتوانند کار کنند غول هالیوودی با پول میخواهد از اتهام سوءاستفاده جنسی فرار کند
به نقل از نیویورک تایمز، قربانیان هاروی واینستین از چهرههای بزرگ تهیه فیلمهای هالیوودی بر این باور هستند که توافق پیشنهادشده ۴۴ میلیون دلاری در ارتباط با پرونده او باعث میشود این فرد متهم به چند مورد سو استفاده جنسی قِسِر در برود.
زویی براک یک مدل سابق که از شاکیان پرونده واینستین است گفت زمانی پرونده قضائی علیه او را به عنوان بهترین راه برای مجازات او میدید. اما حالا میگوید وقتی فهمیده مذاکرهکنندگان دارند با یک توافق ۴۴ میلیون دلاری که رقمش هم بسیار پایینتر از ۹۰ میلیون دلار مورد انتظار اولیه است این پرونده را میبندند، قلبش شکست.
وکلای ودیل دیوید از دیگر شاکیان پرونده هم به همین ترتیب انزجار خود را نسبت به این توافق به نمایش گذاشتند و گفتند موکلشان آن را رد خواهد کرد چون غرامت پرداختی برای شاکیها بسیار پایین و برای مدیران شرکت واینستین بیش از حد بالاست. کادیان نوبل، بازیگری که ادعا کرده واینستین در فستیوال کن از او سو استفاده جنسی کرده است گفت از دریافت هر مقدار غرامت خوشحال خواهد بود، اما هیچ مقدار پول نمیتواند باعث از بین رفتن رنجش روانی متحمل شده توسط قربانیان او بشود. تحت مفاد توافقی که اخیراً پیشنهاد شده، ۳۰ میلیون دلار برای پرداخت غرامت به شاکیهای پرونده، وکلای آنها، طلبکاران استودیوی سابق واینستین و تعدادی از کارمندان سابق او اختصاص داده میشود. ۱۴ میلیون باقیمانده نیز صرف کارمزد قانونی دستیاران واینستین که در پرونده به عنوان شاکیان نام برده شدهاند و شامل اعضای هیأت مدیره شرکت میشوند.
اخبار
مدیر شبکه پنج سیما با دستور رئیس رسانه ملی برکنار شد
جواد رمضان نژاد مدیر شبکه پنج سیما در پی پخش سخنان توهینآمیز یک مداح برکنار شد.
این دستور در خبر ساعت ۱۴ شبکه یک سیما بهصورت رسمی اعلام شد. این برکناری با دستور عبدالعلی علی عسکری رئیس صداوسیما انجام شده و در پی حواشی به وجود آمده در پخش زنده سخنان توهینآمیز یک مداح از آنتن این شبکه بوده است. بنابر خبر تکمیلی ارسال شده از سوی روابط عمومی رسانه ملی، در پی قصور صورت گرفته در پخش صحبتهای مداح هتاک در یکی از ضیافتهای مذهبی از شبکه پنج سیما با دستور رئیس رسانه ملی مدیر شبکه پنج سیما و مدیر پخش این شبکه برکنار شدند.براین اساس دکتر علی عسکری در دستوری به معاون سیما با تأکید بر اینکه حفظ و حرمت امت اسلامی همواره سیاست گذاری اصلی رسانه ملی بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب مدظلهالعالی بوده است تصریح کرد: با توجه به قصور صورت گرفته و پخش ناگهانی این سخنان که موجب رنجش خاطر برادران، خواهران و علماء بزرگوار اهل سنت شده است باید در اسرع وقت مدیر شبکه و مدیر پخش برکنار شوند.
پژمان جمشیدی بازیگر «مادر» شد
پانته آ بهرام و پژمان جمشیدی به نمایش «مادر» به نویسندگی فلوریان زلر و طراحی و کارگردانی علی احمدی پیوستند که با ترجمه تینوش نظمجو و تهیه کنندگی خسرو احمدی به صحنه میرود.از نمایشهای پیشین گروه تئاتر بداهه به سرپرستی علی احمدی میتوان به «شب بخیر کیارستمی»، «شازده فیل هوا می کند»، «پپرونی برای دیکتاتور»، «خشم اژدها» و «زهرماری» اشاره کرد.از دیگر عوامل نمایش میتوان به علی احمدی طراح صحنه، علی احمدی و سارا یحیایی طراح لباس، وحید میثاقی طراح پوستر و بروشور، امیر سرافرازیان مشاور طراح صحنه، امیر احمدی مجری طرح، سجاد باقری مدیر تولید، علی احمدی مدیریت تبلیغات، سارا حدادی مشاور رسانهای و مدیر روابط عمومی - you studio، آریان امیرخان تبلیغات مجازی - فیلم نیوز، استودیو کلاکت ایده پردازی و اجرای متریال تبلیغاتی، محسن کرمانی عکس، مجید مهرآبادی دستیار کارگردان، رضا کشاورز مدیر صحنه و مریم پوراحمدی دستیار صحنه و لباس اشاره کرد. نمایش «مادر» خرداد ماه ۹۸ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.
بزرگداشت مسعود کیمیایی در کانادا برگزار شد
مراسم شب سینمای مسعود کیمیایی با نمایش مستند «قهرمان آخر» ساخته جواد طوسی که به زندگی حرفهای این فیلمساز میپردازد، بامداد امروز یکشنبه پنج خردادماه در بنیاد پریا تورنتو کانادا به همت گروه هنری «موج نو» با مدیریت عارف محمدی برگزار شد. کیمیایی در پیامی ویدئویی ضمن تشکر از بانیان این مراسم درباره سختیهای ساخت یک مستند گفت: زمانی که جواد طوسی پیشنهاد ساخت یک مستند از فیلمهای من را داد به وی گفتم که ساخت مستند کار مشکلی است چرا که مستندات سخت کنار هم جمع میشوند. با این حال جواد طوسی به دلیل اینکه به سینمای من علاقهمند است و خودش نیز به همین شکل فکر میکند این فیلم را ساخت.وی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: پیش از ساخت «قهرمان آخر» چند فیلم از من ساخته شده است که دوستشان ندارم. فیلمی که بهتر از آثار دیگر ساخته شده فیلم المیرا مقدم با نام «سوار خسته می تازد» است؛ در واقع این فیلم به آن بخشی از من که به ادبیات مربوط میشود پرداخته است.در این مراسم پس از نمایش «قهرمان آخر»، محمدمهدی دادگو تهیهکننده سینما و تلویزیون، حسین معززینیا منتقد، نویسنده و مدرس سینما و عارف محمدی منتقد و مستندساز و مجری برنامه درباره موج نو در سینمای ایران، سینمای کیمیایی و نقش آثار او در تاریخ سینمای ایران صحبت کردند.
اخبار
درخواست پروانه نمایش برای «بازیچه»
محمدعلی سجادی: برای اکران تصمیمگیر نیستیم
محمدعلی سجادی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژههای سینمایی خود گفت: فیلم سینمایی «بازیچه» به پایان رسیده است و برای دریافت پروانه نمایش اقدام کردهایم و باید دید شرایط چگونه پیش میرود تا بتوانیم این فیلم را اکران کنیم.وی ادامه داد: در این فیلم بازیگرانی چون رویا تیموریان، رضا بابک و ستاره اسکندری حضور دارند و در خلاصه داستان آن آمده است: مهرداد با سودابه، خواهر دوست و همکارش سیامک، ازدواج میکند و او را به خانه قدیمیشان میبرد تا در کنار مادرش سر کنند که با حوادثی روبه رو میشود. این کارگردان تاکید کرد: در حال حاضر تمرکز اصلی من بر مجموعه مستند «پاژ» با موضوع شاهنامه است که امیدوارم قسمتهای سوم و چهارم آن هرچه سریعتر به پایان برسد.وی همچنین درباره فیلم «طلاقم بده بهخاطر گربهها» بیان کرد: اولین نمایش این فیلم سینمایی در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر بود، البته در شرایط فعلی اکران فیلمهای سینمایی در دست ما نیست و با توجه به موضوع آن ممکن است در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شود.سجادی در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود در حوزه اکران، کارگردان و تهیهکننده نمیتواند برنامهریزی مناسبی برای اکران فیلم خود داشته باشد و بهنوعی میتوان گفت در این زمینه تصمیمگیر ما نیستیم!
دبیر شورای معارف سیما:
متولیان هیاتها در جریان خطوط قرمز پخش زنده هستند
حجتالاسلام محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامهریزیها برای پوشش زنده مراسمهای دهه آخر ماه رمضان و شبهای قدر بیان کرد: برنامهریزی ما این بوده است که مکانهای مهم که جمعیت زیادی علاقه دارند در این مکانها حضور داشته باشند، بهصورت زنده پوشش داده شود. به طور مثال حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) با جمعیت میلیونی رو به رو هستند که به این دلیل پخش زنده مراسم احیای این اماکن در دستورکار شبکههای اصلی تلویزیون در شبهای قدر قرار گرفته و میگیرد. وی در توضیح بیشتر درباره سازوکار انتخاب هیأتهای مذهبی و همچنین پوشش زنده مراسمهای مناسبتی از شبکههای سیما تصریح کرد: در شورای معارف سیما بر اساس لوکیشن و مکانهایی که جمعیت قابلتوجهی در آنها حضور دارند در این زمینه تصمیمگیری میشود. ما فضای متفاوت با هر شبکه را در نظر میگیریم و نسبت به این فضا، مکان موردنظر هم انتخاب میشود.حجتالاسلام عرفاتی با طرح مثالی درباره پوشش مراسمهای موردعلاقه مردم گفت: در دو شب گذشته قدر مراسم احیا که توسط حسین انصاریان در حسینیه همدانیهای تهران برگزار شد، توسط شبکه سه پوشش داده شد. این خطیب طرفداران بسیاری دارد و از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شده که در مناسبتها، منطقه نزدیک به این حسینیه ترافیک سنگینی وجود دارد و حتی مسیرها قفل میشود. بنابراین یکی از فضاهای موردنظر ما برای پوشش زنده در این شبها همین حسینیه و مراسم بوده است. وی درباره ساز و کار و ملاحظات پوشش زنده برنامه هیأتهای مذهبی از شبکههای تلویزیون و سیاستهایی که در این راستا اتخاذ شده نیز عنوان کرد: با دستاندرکاران و متولیان این مکانها و برنامهها به صورت مفصل صحبت شده و خطوط کلی مطرح شده است. متولیان برگزاری این مراسم مناسبتی خودشان از این ساز و کار اطلاع دارند، سیاستها و خط قرمزها را میدانند و البته قبل از ماه رمضان هم درباره این مسائل به صورت مفصل صحبت شده و هماهنگی صورت گرفته است.
انتشار گزارش عملکرد مالی موسسه رسانه های تصویری سال ۹۷
در راستای سیاست شفافسازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی مؤسسه رسانههای تصویری از مؤسسات تابعه سازمان سینمایی در دوازده ماهه سال ۹۷ منتشر شد.اطلاعات گزارش عملکرد مالی مؤسسه رسانههای تصویری بر اساس حمایت از برگزاری سایر جشنوارههای فیلم، کمک به صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری به منظور جلوگیری از تکثیر و عرضه غیر مجاز محصولات سمعی و بصری، حمایت از خرید حق رایت و آماده سازی انواع فیلم برای عرضه در شبکه نمایش خانگی و VOD، کمک به تولید آثار سینمایی و تصویری ویژه فضای مجازی، حمایت از اطلاع رسانی، تبلیغ، تکثیر و عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی، VOD و بازارهای داخلی و خارجی، حمایت از تشکلهای صنفی در حوزه مؤسسات فیلمسازی ویدئویی، ویدئو رسانه و VOD، کمک به برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر، کمک به برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، حمایت از تکمیل پروژه مرکز خدمات و اطلاع رسانی بین المللی سینما و فیلم ایران (چند زبانه)، کمک به برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کمک به طراحی نرم افزار و استقرار مدیریت و نظارت بر عرضه حرفهای آثار در بستر VOD، خرید حقوق فیلم سینمایی، حمایت از ساخت و تولید فیلم داستانی فاخر، کمک به پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» و هزینههای پشتیبانی تنظیم شده است.
|
|
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65893
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65894
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65895
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65896
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65897
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65898
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65899
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65900
آدرس مطلب: http://emtiazdaily.ir/newspaper/page/4046/17633/65901
|
- دعاى روز بیست و دوم ماه رمضان
- بدرود صدای ماندگار دوبله ایران
- فروش ۱۰۵ میلیون دلاری «علاءالدین» در ۴ روز اول
- سکانس پایانی سریال امام علی (ع) چرا به دریا رسید؟
- دلیل حذف موسیقی تیتراژ سریال «امام علی» در پخش مجدد آن؟
- صاحبان پولهای کثیف سینما را از آن خود کردهاند
- غول هالیوودی با پول میخواهد از اتهام سوءاستفاده جنسی فرار کند
- اخبار
- اخبار